مسیریابی وی

مسیریابی وی

مسیریابی وی

مسیریابی وی

نزدیک ترین رستوران گیاهی به من کجاست؟

رستوران های زیادی وجود دارند که غذاهای متنوعی ارائه می دهند، اما اگر گیاهخوار هستید و به دنبال هرگونه غذای عاری از گوشت می گردید، حتما اسم رستوران گیاهی به گوش شما خورده است. شاید با خودتان فکر کنید که غذاهای گیاهی از تنوع کمی برخوردار هستند و نمی توانند پاسخگوی همه نیازهای غذایی باشند.

در ادامه قصد داریم با معرفی انواع غذاهای سرو شده در رستوران های گیاهی به شما ثابت کنیم که این عقیده غلط است. همچنین، در آخر با معرفی اپلیکیشن کاربردی تیم تخصصی توسعه نرم افزار ما، راهی برای پیدا کردن نزدیک ترین و بهترین رستوران های گیاهی تهران به شما آموزش می دهیم.

رستوران های گیاهی چگونه هستند؟

اگر به دنبال رستوران گیاهی باشید، چندین رستوران را در نزدیکی خود پیدا خواهید کرد. با کمال تعجب، بسیاری از رستوران‌ های گیاهی آن قدرها هم به مذاق گیاهخوارها خوش نمی آیند. بسیاری از این مکان ها از محصولات لبنی زیادی استفاده می کنند. بنابراین مراقب مواد تشکیل دهنده غذاهای داخل منوی رستوران گیاهی باشید، زیرا اگر هوشیار نباشید، احتمال دارد که غذایی غیر گیاهی برای شما سرو ‌شود.

خوشبختانه تعداد رستوران‌ های گیاهی در بیشتر نقاط جهان از رستوران‌ های ارائه دهنده غذاهای گیاهی بیشتر شده است. خوردن غذای رستوران گیاهی تجربه بسیار بهتری را ارائه می دهد. در این رستوران ها می توانید بدون تردید هر موردی را از منو انتخاب کنید.

شما از رستورانی خرید و حمایت می کنید که ارزش های غذایی آن با ارزش های شما مطابقت دارد. به دلیل عدم طبخ گوشت در این رستوران ها، هیچ گونه رایحه ای از گوشت در هوا پخش نمی شود. علاوه بر این، حتی اگر آشپز حواسش به آماده سازی سفارش شما نباشد، هرگز به صورت اشتباهی پنیر رنده شده را در غذای شما نمی ریزد. از این جهت، نگرانی های مربوط به خوردن و بوییدن انواع فرآورده های گوشتی را نخواهید داشت.

اگر نتوانستید رستوران ‌های گیاهی مورد نظر خود را پیدا کنید، همان طور که در بالا اشاره شد، بسیاری از رستوران های عادی نیز غذاهای باب میل گیاهخواران را طبخ می کنند. علی رغم نقاط ضعف گفته شده در مورد این رستوران ها، می توان به دسترسی بیشتر و راحت تر آن ها اشاره کرد.

برخی از رستوران های عادی به مانند رستوران گیاهی مملو از غذاهای گیاهی فوق العاده هستند، در حالی که برخی دیگر (به عنوان مثال: رستوران های کلمبیایی، کره ای و فرانسوی) چیزی برای ارائه به گیاهخواران ندارند. بنابراین بیایید اکنون به سراغ رستوران هایی برویم که غذاهای مخصوص گیاهخواران مانند رستوران گیاهی در آن ها سرو می شود.

خاورمیانه ای

وقتی هیچ رستوران گیاهی در نزدیکی شما وجود ندارد، به دنبال غذاهای خاورمیانه ای بگردید. هر رستورانی که غذاهای لبنانی، مصری، اردنی یا عراقی ارائه دهد، حتما در کنار آن ها چند مدل غذای گیاهی سرو می کند. فلافل و هوموس، چه بسته بندی شده باشند و چه با نان ساندویچ سرو شوند، دو تا از خوشمزه ترین و رضایت بخش ترین غذاهای موجود گیاهی و خاورمیانه ای در رستوران گیاهی و غیر گیاهی هستند.

نوعی غذای لذیذ و خوشمزه دیگر که در این رستوران ها پخته می شوند، بادمجان است. اما هنگام سفارش بادمجان، حتما بپرسید که آیا ماست یا کشک در کنار غذا سرو می شود یا نه. ساده ترین راه برای یافتن رستوران هایی که این غذا را سرو می کنند، جستجوی خرید فلافل و بادمجان در مسیریاب WAY است.

اتیوپیایی

غذاهای اتیوپیایی طعم فوق العاده ای دارند و واقعا شما را سیر می کنند. مانند رستوران خاورمیانه ای، محصولات لبنی به ندرت به آشپزی اتیوپی راه پیدا می کنند. تا زمانی که گوشت سفارش ندهید، وعده غذایی کاملا گیاهی را دریافت خواهید کرد. فقط به گارسون تاکید کنید که آشپز، خورش های داخل منوی رستوران را به جای کره، با روغن نباتی بپزد.

ایتالیایی

غذاهای ایتالیایی یکی دیگر از گزینه های عالی رستوران گیاهی را فراهم می کنند. مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که ماکارونی تازه معمولا حاوی سفیده تخم مرغ است، در حالی که بیشتر ماکارونی های خشک گیاهی هستند. سالادهای رستوران های ایتالیایی بسیار خوب طبخ می شوند و به راحتی می توان آنها را به صورت گیاهی سفارش داد.

مکزیکی

هیچ رستورانی بیشتر از رستوران های مکزیکی غذاها و امکانات مناسب گیاهخواران را ارائه نمی دهد. متاسفانه، بسیاری از رستوران‌ های مکزیکی برای وگان ‌ها خدمات مخصوص جداگانه ای ارائه نمی دهند، اما اگر مدل پخت مخصوص خود را از آن ها درخواست کنید، می توانید به ماده غذایی مورد نظر خود دست یابید.

هندی

غذاهای هندی، مناسب ترین غذاها برای گیاهخواران هستند. با این حال، گشت و گذار در رستوران‌های هندی برای گیاهخوارها دشوار است، زیرا محصولات لبنی در بسیاری از غذاهای هندی ظاهر می‌شوند. آن ها از لبنیات در مقادیر کم استفاده می کنند و بنابراین تشخیص آن ها برای مصرف کنندگان مقداری سخت است.

نزدیک ترین رستوران گیاهی به خودم را چگونه پیدا کنم؟

هنگامی که به دنبال مکانی برای خوردن یک غذای گیاهی خوشمزه هستید، اگر در تهران هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن WAY navigation نزدیک ترین رستوران گیاهی تهران را پیدا کنید. همچنین برای ساکنین کرج نیز امکان پیدا کردن نزدیک ترین رستوران گیاهی کرج وجود دارد. با استفاده از مسیریاب وی می توانید برخی از خوشمزه ترین غذاهای گیاهی را که تا به حال نخورده اید، کشف کنید.

نتیجه گیری

علی رغم همه گزینه های فوق العاده غذاخوری گیاهی، ممکن است همچنان در یافتن رستوران گیاهی مناسب مشکل داشته باشید. هر روز، رستوران ‌های جدید وگان باز می‌شوند. مناطقی که نتوان در آن ها غذای مناسب گیاهی پیدا کرد، به سرعت در حال کاهش هستند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است با اپلیکیشن تیم ما، رستوران های گیاهی مناسب خود را پیدا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد