مسیریابی وی

مسیریابی وی

مسیریابی وی

مسیریابی وی

آبگوشت و دیزی سرا را به راحتی بیابید

همه ما ایرانی ها تابحال آبگوشت خورده ایم یا طعم آبگوشت در دیزی سرا را چشیده ایم. آبگوشت غذای معروفی برای ما ایرانی ها محسوب می شود و اکثر مردم آن را دوست دارند. آبگوشت استخوان اخیرا بسیار محبوب شده است، به ویژه در افرادی که سلامتی و تقویت جسمی شان، برایشان ارزشمند است. زیرا آبگوشت ویتامین ها و فواید بسیاری دارد که برای سلامتی مفید هستند.

تحقیقات بسیار محدودی در رابطه با آبگوشت استخوان وجود دارد، اما همان چند تحقیق نیز مفید بودن آبگوشت برای بدن را نشان می دهد. در این مقاله می خواهیم با فواید آبگوشت و دیزی سراهای معروف در تهران و دیگر شهرها آشنا شویم.

آبگوشت چیست؟

آبگوشت نوعی غذای مایع است که با برخی از لبنیات و استخوان و بافت همبند حیوانات تهیه می شود. قدمت آبگوشت به دوران بسیار کهن تاریخ مربوط می شود. زمانی که شکارچیکان تصمیم گرفتند اجزای غیر قابل خوردن حیوانات مانند استخوان ها، سم ها و بند انگشتان را به آبگوشتی تبدیل کنند که بتوانند بنوشند.

شما می توانید با استفاده از گوشت هر حیوانی مانند گوشت گاو، گاومیش، گوساله، گوسفند، بره و بوقلمون آبگوشت درست کنید. همچنین مغز استخوان و بافت های همبند مانند پا، منقار، سنگدان یا باله نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

دیزی سراهای معروف تهران

می خواهیم با برخی از دیزی سراهای معروف آشنا شویم که شما تنها با یک جستجوی کوچک در یک برنامه مسیریاب مانند مسیریاب وی (way) می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید.

  1. دیزی سرای ایرانشهر
  2. دیزی سرای سبو
  3. دیزی سرای ناصر خان
  4. دیزی سرای آذری
  5. دیزی سرای علی بابا
  6. دیزی سرای تورنتو

خواص موجود در آبگوشت چیست؟

همانطور که پیش تر گفتیم، آبگوشت دارای فواید بسیاری است. امروزه بسیاری از مردم از جمله ورزشکاران برای داشتن بدنی تقویت شده، قوی و سلامت آبگوشت می خورند. در ادامه می خواهیم به مطالعه برخی از فواید آبگوشت بپردازیم.

  1. حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مهم است

مقدار مغذی بودن یک آبگوشت به محتوای موادی که در آن استفاده می کنید، بستگی دارد، زیرا هر کدام دارای ویتامین و مواد مغذی متفاوتی هستند. اما به طور کلی آبگوشت بسیار مغذی است. استخوان های حیوانات که دیزی سراها برای درست کردن آبگوشت استفاده می کند، سرشار از مواد معدنی مورد نیاز برای ساختن و تقویت استخوان های شما، مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، فسفر، و سایر مواد معدنی کمیاب هستند.

همچنین برخی از مردم برای مقوی تر شدن آبگوشت از گوشت ماهی در آن استفاده می کنند، زیرا گوشت ماهی حاوی ید است که برای عملکرد سالم تیروئید و متابولیسم ضروری خواهد بود. بافت همبند گوشت به شما گلوکزامین و کندرویتین می دهد، این ها ترکیبات طبیعی موجود در غضروف را تشکیل می دهند که از سلامت مفاصل حمایت می کند. همچنین مواد معدنی مانند روی، آهن، منگنز، سلنیوم، بور و ویتامین های K2، A و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 موجود در آبگوشت ویتامین های مورد نیاز مغز استخوان را تامین می کنند.

تمام قسمت های حیوانی حاوی کلاژن هستند که در هنگام پختن به ژلاتین تبدیل می شوند و چندین اسید آمینه مهم تولید می کنند. این مواد مغذی همانطور که گوشت ها به جوش می آیند، در آب آزاد می شوند و بدن شما به راحتی می تواند آنها را جذب کند.

  1. ممکن است برای سیستم گوارش مفید باشد

دانشمندان کشف کرده اند که سلامت کلی بدن انسان به سلامت دستگاه گوارش و روده ها بستگی دارد. آبگوشت نه تنها هضم آسانی دارد، بلکه ممکن است بتواند به هضم غذاهای دیگر نیز کمک کند. ژلاتین موجود در آبگوشت به طور طبیعی مایعات را جذب می کند و نگه می دارد، به همین دلیل است که اگر آبگوشت مدت زمان زیادی در یخچال باشد، سفت می شود.

ژلاتین موجود در آبگوشت می تواند به غذاها کمک کند که راحت تر در روده شما حرکت کنند، زیرا توانایی متصل شدن به آب در دستگاه گوارش شما را دارد. همچنین در ژلاتین یک نوع اسید آمینه به نام گلوتامین وجود دارد که به حفظ عملکرد دیواره های روده کمک می کند و برای پیشگیری یا درمان یک نوع بیماری معروف به نام «نشت روده» شناخته شده است.

  1. ممکن است به مبارزه با التهاب کمک کند

در آبگوشت اسید آمینه هایی مانند گلیسین و آرژنین وجود دارد که اثرات ضد التهابی قوی دارند. آرژنین به مبارزه با التهاب مزمن نیز کمک می کند. یک آزمایش نشان می دهد که تجویز آرژنین خوراکی به موش های مبتلا به آسم باعث کاهش التهاب راه های هوایی و بهبود علائم آسم آنها شده است.

این موارد تنها بخش کوچکی از فواید آبگوشت برای سلامتی هستند.

چگونه می توانیم بهترین دیزی سراها را پیدا کنیم؟

حال ممکن است بپرسید که چطور باید یک دیزی سرای خوب پیدا کنیم که از بهداشت و سلامت آبگوشت هم مطمئن باشیم. ممکن است پیدا کردن آدرس یک دیزی سرا در غرب تهران، دیزی سرا رشت یا دیزی سرای آریاییان همدان که یکی از دیزی سراهای خوب همدان است، کمی برایتان دشوار باشد.

ما به شما برنامه way navigation را معرفی می کنیم. شما با استفاده از مسیریاب وی می توانید هر مقصدی که می خواهید را به راحتی پیدا کنید. همچنین مسیریاب وی (way) خدماتی مانند مسیریاب سخنگو، مکان یابی گروهی، مسیریابی دقیق همراه با ترافیک آنلاین، کروکی کش و ذخیره مسیر، نقشه مترو و بی آر تی (BRT) برای کلان شهرها و ... را ارائه می دهد.

حرف آخر

اگر می خواهید خود و عزیزانتان را از نظر سلامت جسمانی تقویت کنید، کافی است که همیشه آبگوشت را در رژیم غذایی خود داشته باشید. بهترین دیزی سراها در هر شهری بهترین آبگوشت را ارائه می دهند و برای یافتن بهترین دیزی سرا تنها کافیست مسیریاب وی (way) را بر تلفن همراه خود نصب کنید و تحت تاثیر خدمات آن قرار بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد